Regulamin

1. Przedsiębiorca, kontakt

1.1 Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem www.ladycoco.pl jest Butik Lady Coco z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Sienieńska 2 (zwany dalej: „Butik”), posiadająca REGON: , NIP: .

1.2 Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym, pod adresem www.ladycoco.pl, ul. Sienieńska 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.

2. Zasady działania sklepu internetowego Butik Lady Coco

Butik prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się towary marek odzieży, do sprzedaży których Butikowi przysługuje prawo.

3. Zamawianie towarów

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.ladycoco.pl

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów

4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1 Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.

4.2 Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Koszyk”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.

4.3 Po wybraniu opcji „Przejdź do składania zamówienia”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.4 Po wybraniu sposobu dostawy (na podany adres lub na wybrany adres sklepu Butik Lady Coco) i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

4.5 Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (przelew tradycyjny lub przelew poprzez serwis PayU) lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

4.6 Klient dokuje złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”.

4.7 Po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”, a jeśli Klient wybrał płatność online, także po dokonaniu płatności poprzez serwis PayU, Klient jest przekierowywany do strony, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.

4.8 W przypadku wybrania jako formy płatności za towar płatności online (przelew lub płatność przez system PayU), dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania płatności na rachunek Butiku lub podmiotów pośredniczących w transakcji ( PayU), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie.

4.9 Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

4.10 Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.11 Butik może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.

5. Ceny

5.1 Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

5.2 Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5.3 Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Butik zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4 Butik zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.

6. Dostępność zamówionych towarów

6.1 Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.

6.2 W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

6.3 W karcie produktu udostępniana jest Klientom informacja o pełnym zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem. Produktu w rozmiarze niedostępnym nie można dodać do koszyka, ale można dodać taki produkt do listy życzeń.

7. Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

8.1 Dostawy towaru realizowane są na terenie Europy.

8.2 W przypadku przesyłki opłacanej przy odbiorze, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpłynięcia należności na konto Butiku (za pośrednictwem serwisu PayU).

8.3 Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, towar zostanie wysłany do Klienta w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia. W przypadku wybrania wysyłki ekspresowej zamówienie jest kompletowane z priorytetem wysokim.

8.4 UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, płatności online za pośrednictwem serwisu PayU (przelew lub płatność kartą płatniczą) realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto sklepu internetowego lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany kurierowi.

8.5 Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska – przewidywany czas dostawy to jeden dzień roboczy od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.

9. Formy płatności za zamówienie

9.1 Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki kurierskiej.

9.2 Przelew: przelewy, które akceptowane są przez Butik, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu PayU lub przelew elektroniczny. Cechą szybkich przelewów z PayU jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy.

9.3 Butik akceptuje przelewy tradycyjne, wobec czego Klient otrzyma numer konta, na który należy dokonać wpłaty np. na poczcie.

9.4 Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayU.

9.5 Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta emaila z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Butiku na adres: sklep@ladycoco.pl

10. Umowa sprzedaży

10.1 Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.ladycoco.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

10.2 Umowa może być zawarta w języku polskim.

11. Wykonanie umowy – termin

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy (standardowa, ekspresowa lub odbiór w salonie stacjonarnym), Butik zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 1 dnia roboczego (w przypadku przesyłki ekspresowej) lub do 4 dni roboczych (w przypadku przesyłki standardowej lub w przypadku odbioru zamówienia w salonie stacjonarnym), od poprawnego złożenia zamówienia lub, w przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia, do poinformowania Klienta o braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia w takim terminie. Dni robocze liczone są od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy.

12. Koszt dostawy

12.1Dostawy realizowane są na terenie Europy.

12.2Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:

-w przypadku dostawy do wybranego salonu stacjonarnego i płatności online – 0,00 PLN brutto

-w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności online – 15,00 PLN brutto;

-w przypadku przesyłki standardowej kurierem i płatności przy odbiorze – 17,00 PLN brutto.
-w przypadku przesyłki kurierem poprzez Paczkomaty Inpost – 10,00 PLN brutto

13. Odstąpienie od umowy

13.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

13.2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

13.3 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Butik Lady Coco, www.ladycoco.pl, ul. Sienieńska 2 Ostrowiec Świętokrzyski, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

13.4 Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który może wydrukować i wypełnić. Jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie sklepu internetowego, w zakładce „Formularz odstąpienia od umowy”.

13.5 Klient może również wypełnić online i przesłać formularz odstąpienia od umowy, dostępny przy każdym zamówieniu w panelu Klienta. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, Klientowi zostanie niezwłocznie przesłane potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną. Klient może także przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną.

13.6 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

13.7 W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Butik zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Butik, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Butik został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

13.8 Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

13.9 Butik może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

13.10 Rzeczy należy odesłać na adres: Butik Lady Coco, ul. Sienieńska 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Butik o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

13.11 Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

13.12 Klient może także zwrócić rzecz w salonie działającym pod marką Butik Lady Coco.

13.13 Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

14. Reklamacje

14.1 Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Butik ponosi odpowiedzialność za wady.

14.2 Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Butik Lady Coco może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

14.3 Reklamację można złożyć w salonie działającym pod marką Butik Lady Coco lub drogą pocztową.

14.4 W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja” (dostępny w serwisie internetowym, w panelu Klienta, przy każdym zamówieniu), który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres: www.ladycoco.pl, ul. Sienieńska 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.

14.5 Butik rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.

14.6 W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.

14.7 W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

14.8 W przypadku złożenia reklamacji w salonie Butik Lady Coco, po jej rozpatrzeniu, Butik umożliwi Klientowi odbiór towaru lub kwoty pieniężnej, w którym złożona została reklamacja

15. Rezygnacja z zamówienia

15.1 Klient może zrezygnować z zamówienia.

15.2 Klient ma możliwość samodzielnego anulowania zamówienia, w ciągu piętnastu minut od złożenia zamówienia, w panelu Klienta, w zakładce „Moje zamówienia”, poprzez kliknięcie przy danym zamówieniu przycisku „Anuluj zamówienie”.

15.3 Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt z Obsługą Klienta i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

16. Postanowienia końcowe

Butik nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.

16.1. Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Butik Lady Coco danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

16.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i o prowadzącym sklep internetowy – Butik Lady Coco

16.3. Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych jest Butik Lady Coco z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim pod adresem: ul. Sienieńska 2, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

REGULAMIN KONKURSU “WAKACJE 2019”: http://ladycoco.pl/regulamin-konkursu-wakacje-2019/